Współpraca

Od kilkunastu lat zajmuję się komunikacją marketingową - w nauce, prowadzonych badaniach, dydaktyce oraz działalności biznesowej.

Zapraszam do współpracy.

 więcej... 

Social Media - kontakt

fb
google plus
twitter
golden line
pinterest
linked in
google scholar
academia.edu





Grzegorz Hajduk

Wykładowca, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytetecie Rzeszowskim, ekspert z zakresu komunikacji marketingowej, trener, konsultant, dyrektor zarządzający w agencji marketingowej One Voice.

Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku organizacji oraz efektywnej komunikacji w biznesie. Projektuje i realizuje ilościowe i jakościowe badania marketingowe, opracowuje ekspertyzy poprzedzające wprowadzenie nowych produktów na rynek. Doradca z zakresu brandingu i strategii pozycjonowania marki.

Doktoryzował się w 2008 r. przygotowując rozprawę nt. "Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej". Absolwent London School of Public Relations. Uczestniczył w szkoleniach i kursach specjalistycznych m. in. z zakresu: umiejętności interpersonalnych, emisji głosu, metod statystycznych w marketingu i badaniach rynku z wykorzystaniem oprogramowania STATISTICA. W roku 2010 odbył staż naukowy na Uniwersytecie w Saragossie (Hiszpania). Uczestnik wizyt naukowych m. in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Rostovie (Rosja), Uniwersytecie Ekonomicznym w Koszycach (Słowacja), Engineering School of Teruel (Hiszpania), University of Montenegro in Podgorica (Czarnogóra), İstanbul Üniversitesi (Turcja), University of Belgrade (Serbia), California State University, Fresno (USA). Autor ponad 50 artykułow naukowych poświęconych tematyce komunikacji marketingowej i public relations. Autor i współautor strategii marketingowych, rozwojowych, public relations oraz strategii marki opracowywanych dla: jednostek samorządu terytorialnego, klastrów, instytucji i firm o różnym profilu działalności.

Ogólny obszar zainteresowań naukowych dotyczy zagadnień skuteczności i efektywności marketingu. Prowadzone badania empiryczne mają na celu zidentyfikowanie kryteriów doboru i ocenę efektów stosowania przez firmy, działań z zakresu komunikacji marketingowej. Szczególne miejsce w obszarze rozważań naukowych, zajmują kwestie związane z kształtowaniem rynkowego wizerunku, budowaniem wartości marki oraz zintegrowanym komunikowaniem się firm z ich rynkowym otoczeniem.

Działalność naukową, dydaktyczną i biznesową łączy z aktywnością sportową. 

Starty w ultramaratonach oraz innych biegach długodystansowych, wspinaczka górska i żeglarstwo, pozwalają lepiej zrozumieć specyfikę  określania i osiągania ambitnych celów. Wyrabiają konsekwencję, umiejętność strategicznego myślenia, współpracy w trudnych warunkach oraz pokonywania pojawiających się ograniczeń i trudności. 

Chcesz skorzystać z mojej wiedzy i doświadczenia? Skontaktuj się ze mną.


Copyright © 2013 Grzegorz Hajduk